Beboer information


Information
Kære Beboer

Da vi forsøger at holde orden i jeres vaskeri ugentligt, vil det hjælpe os meget hvis I husker at tage jeres tøj med hjem efter endt vask. Det vigtigt, for at undgå at efterladt tøj bliver fjernet.

Tøj fra gulvet, vindueskarme samt langbordet vil blive fjernet for at skabe plads til den næste der har vasketid.

Skal du tørre dit tøj benyt tørretumbleren eller jeres tørrestativ.

Mangler du tøj som du alligevel har efterladt, kan man henvende sig til viceværten for at se om han ligger inden med det, efterladt tøj opbevares i 2 måneder så ryger det ud.

Med venlig hilsen

Viceværten